Mile Radišić postao suvlasnik Alternativne televizije

Mile Radišić postao suvlasnik Alternativne televizije

Firma „Grand trade“ Mileta Radišića postala je jedan od suvlasnika banjalučke Alternativne televizije, nakon što je kupila  udio Slaviše Krunića, vlasnika kompanije „Sektor Sikjuriti“.

Portal CAPITAL saznaje da je “Grand trade” postao vlasnik 24 odsto, dok je većinski vlasnik sa 51 odsto učešća „Integra inženjering“, koja je u vlasništvu porodice Slobodana Stankovića. Firma “K-2” audio usluge ima 20 odsto vlasništva, Nataša Tešanović dva odsto, dok po jedan odsto imaju Darko Aleksić, Dragana Banjac i Danko Matić

Prije Radišića, udio u ATV-u krajem prošle godine stekla je firma „Integra inženjering“, a mediji su tada prenijeli da je većinski udio platila oko četiri miliona KM.

Ubrzo nakon kupovine direktoricu ATV-a Natašu Tešanović zamijenio je urednik emisije „Apostrof“ Vedran Škoro.

Škoro je danas za Capital kratko rekao da nakon promjene vlasničke strukture u „radu televizije nema promjena, da rade standardno i dobro“.

„Što se tiče strukture vlasništva ona nema nikakve veze. Vlasnička struktura je jedno, a uređivačka politika drugo“, kazao je Škoro.

Kupovina udjela u ATV-u je treća velika investicija Radišićeve firme od kako je prije godinu i po izašao iz zatvora.

Prije ove kupovine, „Grand trade“ je za tri miliona KM kupio zgradu Medicinske elektronike, zbog koje je i osuđen na trogodišnju robiju jer je manipulisao cijenom njenih akcija na Banjalučkoj berzi. „Grand trade“ je prošle godine kompaniji „M:tel“ prodao zgradu koju je gradio u centru Banjaluke, a za koju je, prema nezvaničnim informacijama, dobio 65 miliona KM.

„Grand trade“ je nastavio i izgradnju poslovno-stambenog kompleksa u centru Banjaluke.

Radišić je krajem 2013. godine osuđen na tri godine pred Okružnim sudom u Banjaluci zbog toga što je manipulisanjem cijenama Medicinske elektronike, te podstrekavanjem i širenjem lažnih informacija oštetio Republiku Srpsku za više od 550.000 evra. Početkom oktobra 2017. godine pušten je na slobodu.

Aferu oko malverzacija Radišića, koji će deset godina kasnije postati njen suvlasnik, otkrila je 2009. godine upravo Alternativna televizija objavljujući, bez obzira na brojne pritiske, serijal tematskih priloga koji je 2010. godine rezultirao njegovim hapšenjem, ali i direktora IRB Bojana Golića, direktora „Medicinske elektronike“ Željka Kataline, Dragana Cerovca i Nikice Bajića.

Close